Support Me Here ^_^

Monday, June 10, 2013

Halfmoon Labuh SALES - From The 1st Batch

**Update 8/7/2013 - (SOLD OUT)

Saya ada koleksi halfmoon labuh dari 1st Batch. Harga asal Ameena-RM35 / Qadeeja-RM38. Tapi saya jual dengan harga diskaun RM30 sahaja tak termasuk postage. Saiz memang besar. Sesuai untuk anda yang memakai tudung labuh. Kalau tak pakai tudung labuh pun boleh sebab anda boleh adjust labuh shawl ni. Tengok gambar di bawah. Saya pelbagaikan cara pemakaian halfmoon shawl ni. :)

**Kalau nak tengok Ameena Halfmoon 2nd Batch, klik SINI

Ameena Kuning Air
(SOLD OUT)

Ameena Maroon
(SOLD OUT)

Ameena Sea Blue
(SOLD OUT)

Ameena Ungu Kundang
(SOLD OUT)

Qadeeja Purple Flower
(SOLD OUT)



Potongan sememangnya LABUH.  
Saiz besar (+/- 2.0m x 0.9m)


Sehelai RM30

Harga asal Rm35/RM38

Postage : RM6 (WM) / RM10 (EM)

Sebarang pertanyaan atau order boleh hubungi saya di link ini ye :)




Jom singgah ONLINE SHOP saya




0 menconteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...