Support Me Here ^_^

Tuesday, April 20, 2010

Jom Berkenalan.. =)

Salam semua .... Saya Khalila Mohd Ishak.. hmm.. Khalila mksudnye "Teman Setia"... saya setia ke?? huhuhuu.. well, i'll try my best for my special one. Not only for the special one, but also to my bel0ved family and all of my bel0ved friends. Lahir di Hospital Lumut, Perak pada detik 11:55 malam, 19 September 1988. Fuhh! lihatlah dunieeee! hari......... Isnin kot. x ingat la. hehe. 11:55 malam tu, 5 minit je lagi kan pukul 12. kalau x, msti la tarikh lahir saya 20 Sept 1988. Pape pun, trime kasih mak, ayah. Tanpa mak & ayah, kakak xde la kat dunie ni.. I l0ve you both s0 much! Mmmuahh! Sejarah p'sekolahan... saya mula sek0lah pd umur 6 tahun, masuk darjah 1 sebab sekolah mak dgn ayah mase tu (SK Permatang Pelandok) xde prasekolah mahupun tadika. Disebabkan mak dgn ayah cikgu sekolah tu, jd saya masuk la kelas darjah 1 mase umur 6 tahun. Agak membanggakan sebab mase exam dapat n0. 2 dlm klas. heheheee... kalah "kakak2 & abang2" yang lain. Tapi, tu cite lame..... dan disebabkan saya masuk darjah 1 awal, saya t'paksa masuk darjah 2 dua kali. Ingat lagi mase tu, saya badmo0d sangat sebab kene turun kelas dari darjah 3 ke darjah 2............ x puas hati sangat mase tu. huhuuu. Biase la kan, budak kecik lagi. Da besa2 ni, paham la. Lepas tu, pindah ke Sk Sungai Tungku mase darjah 3, sebab ikut ayah pindah sekali. Setelah tamat sekolah rendah, saya mendaftar di SMK Seri Perak. Tapi x lame sebab saya dapat tawaran ke SMK Convent. Mase ni la saya belajar cara kehidupan pelajar asrama selama 5 tahun. huh! kat sini lagi la banyak pengalamannye. Suke, duke, nestapa, semua ad. Cukup rase. Bile tamat SPM, pengajian saya diteruskan di SMK St. Anthony. Kat sekolah ni, saya ambil STPM. Selama setahun setengah di tingkatan 6, seterusnya saya mendapat tawaran di UiTM Seri Iskandar dalam jurusan Perniagaan. Tapi, seminggu je saya di sana sebab saya mendapat tawaran di IPGM Kampus Bahasa Melayu. Jadi, bermula le perjalanan hidup saya di sini sehingga ke hari ini.... =D

0 menconteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...