Support Me Here ^_^

Monday, December 31, 2012

Tolong Sedar Diri!



Apa marah-marah ni? Baca tajuk je macam boleh bayang muka orang berkerut-kerut, muka merah padma (memang padma ok, bukan padam), telinga berasap-asap.
Eh... pasal apa? Sedar diri kenapa? Buat silap ke?

Haihhh....
 Dear Khalila...
Ni suara hati nak cakap sikit ni.
Tolong sedar diri laaaaaa.......
Awak tu nak balik KL dah ESOK!!
Apa cerita barang pun tak packing lagi niiiii....!

Ya, saya kena terima kenyataan. Masa senggang, masa tenang, masa rehat sudah habis. Masa tunaikan kewajipan seorang hamba dalam menuntut ilmu sudah tiba. Apa belum cukup rehat hampir dua purnama? Mahu rehat sampai bila?

Ya, ya.... baiklah. Saya terima kenyataan esok (1 Januari 2013) saya perlu tinggalkan bandar intan ini.

I'll be missing you.

Lot's of moment here.
 
KL... jangan macam-macam. Aku ada masa rimas dibalut kenangan yang menempel enggan pergi. Ada sisi hampa 1 Januari ini yang sepatutnya ceria pelangi mewarnai hari. Tuntutan mengatasi kemahuan. Tak mengapa. Bukan sekarang, masa mendatang akan ada. Ada satu jiwa nun jauh juga merasa.

Tidak mengapa..

Tidak mengapa.....

SUDAH!

Apa lagi dibuat masih saja lagi berteleku di hadapan layar putih ini.

(-_-")
Baiklah.... saya pergi mengemas sekarang.



Khalila : Selamat tahun baru 2013 buat semua. Semoga tahun baru ini lebih banyak kebaikan, lebih banyak perubahan diri, lebih banyak tingkat keimanan digapai. Segalanya milik Allah. Allah sudah mengatur kiri kanannya langkahan kita. Lalui dengan berpaksikan landasan yang diredhai Allah. InsyaAllah. :)

Khalila nak bisik sikit lagi : Ada kala saya bahasakan diri "aku" andai lagak ayat bagai bermonolog.

2 menconteng:

Novelgurl said...

Allahumma amiin.Good luck kak ^_^
Saya pun nk berngkt menymbung perjuangan menimba ilmu juga 4 hribuln nie.hehe.

DanieL AdiE said...

All The Best Khalila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...