Support Me Here ^_^

Wednesday, January 02, 2013

Lelaki Versi Dia


Alhamdulillah, hasrat tercapai dan ini salah satu reward buat diri sendiri di tahun baru. Tacing kene tinggalkan rumah, tapi bila sampai KL, jumpa novel Lelaki Versi Dia (LVD) karya Aireen Aryana @ RinsyaRyc kat kedai. buku. Sesaat lebar senyuman ke lengkung pipi. Macam budak-budak dapat cool blog. Budak-budak sekarang layan cool blog ok. Kakak budak lagi la suka cool blog (^_^)
LVD ni novel pertama Aireen Aryana yang diterbitkan. Masa saya aktif blogging beberapa bulan lepas, bibir selalu tersenyum sendiri, air mata kadang kala menitis membaca cerpen-cerpen di blog beliau. Aireen atau lebih mesra dengan nama pena asal, Rinsya sangat berbakat menulis. Cerita beliau sangat-sangat memberi kesan kepada jiwa halus saya (ohh.... halus sangatlah =P). Sungguh! 
Selain LVD, Rinsya ada menulis beberapa novel yang lain. Ada manuskrip yang sudah siap, ada yang bakal diterbitkan suatu masa nanti (saya menanti ^_^). Tapi, jenis saya kurang minat baca novel online. Sebab tu saya sanggup tunggu novel-novel beliau diterbitkan. Mungkin suntikan semangat buat Rinsya terbitkan seberapa banyak novel-novel yang dia ada. Hehe..
Cerpen pun dulu saya tak rajin baca yang online. Tapi bila jumpa cerpen-cerpen Rinsya, mampu buat saya berteleku lama-lama depan skrin, senyum sorang-sorang. Berangannnnn.... toleh tepi, roomate pelik tengok budak ni senyum sorang-sorang. Eh, jangan ingat putus wayar. Masih normal ok. Hehe
Klik sini, boleh lawat blog beliau. ^_^
http://aireenaryana.blogspot.com/
Khalila : Belum sampai separuh membaca novel ni. InsyaAllah nanti saya kongsikan pembacaan saya tentang LVD ni ye. I do love the cover so much!

2 menconteng:

Farina Hunny said...

comel je cover diaa ^^

RinsyaRyc said...

terima kasih kak. hihihihi... dripada blogger jdi novelis pun ok tau. hahahahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...