Support Me Here ^_^

Sunday, December 22, 2013

Wedding Fatin & Asyraf

Assalamu'alaikum...


Alhamdulillah, semalam (21/12/2013) saya, ayah dan Lin pergi ke Kuala Kangsar. Plan asal nak drive sendiri. Tapi, hati si ibu risau anak ni drive jauh ke Kuala Kangsar. Jadi, ayah pun ikut sekali. Tunjuk jalan katenye..

Tak nak cerita banyak, kat bawah ni gambar-gambar sepanjang hari pergi dan balik kenduri :)


Kau tengok... cicak pun ikut travel sekali. Hijrah la kau dari Teluk Intan ke Kuala Kangsar. Huhu



Ayah... sebelum makan nasi minyak kenduri, sempat makan mee rebus dengan cendol sepinggan semangkuk.



Ini Lin. Batchmate IPGKBM. Pengantin yang kami nak jenguk ni pun batchmate la jugak. Yang boleh kami sampai memang kami akn cuba sampaikan. Hehhe



Bukan selalu datang sini. Jadi sempat la merakam kenangan ayah di depan Pesisir Sayong Kuala Kangsar.



Comel betul Lin ni. Manis je muka dia. Heh, jangan nak renung lelama sangat lah (jejaka). Tunangan orang ni tahu. Hehe




Ok, ni decoration photobooth dan pelamin. Serius kagum! Pengantin buat sendiri pelamin ni. Simple tapi cantik sangat!


Lagi pics kat bawah ni kami semua batchmate yang dapat datang memeriahkan majlis. Johor, KL pun datang. 


















Tahniah Fatin dan Asyraf. Sangat-sangat cantik dan sepadan korang berdua. 
Rasa berbahagia dapat datang ke kenduri ni setelah terkilan beberapa kenduri kengkawan terlepas sebelum ni.

Semoga berbahagia pengantin baru, terima kasih atas sajian yang dihidang
Majlis indah berseri
Full of joy and laughter

Doakan kami pulak yang bujang-bujang ni. Hehee...



*Nak tengok gambo beso, klik la gambo tu ye. Sekian ;)

3 menconteng:

Puan Ezy said...

cantek baju pngntin..
jrng tgk org pkai kaler kuning.. comel sgt.. hihi

khalila ishak said...

@Puan Ezy

hehe betul tu. memang jarang. tp yg pengantin ni memang kena dengan dia yg cantik, comel & ceria ^^

anamizu said...

canteknye pengantin ! pastu pelamin die pon simple yet nampak catek 7 sweet sgt !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...