Support Me Here ^_^

Sunday, April 08, 2012

Perkara Baik Nak SHARE ^_^


Hai semua ^_^. Apa khabar? Semoga sentiasa dalam lindungan dan redha Allah ye. Tinggal seminggu je lagi praktikum saya kat SK Sungai Merab Luar ni. Rasa sayang pulak nak tinggalkan murid-murid 4 UPM. Walaupun anak-anak murid cikgu ni bukan murid kelas hadapan, tapi awak semua sangat baik. Nakal budak-budak tu biasa la kan? Alhamdulillah, tak ada yang kurang ajar. Cikgu terharu sangat awak semua jaga tingkah laku dengan baik masa Pensyarah Pembimbing cikgu datang. Thanxs! Love you all so much ^_^. Maaf korang, tak ada pulak gambar budak-budak tu dalam kelas. Sibuk nak kejar masa semasa mengajar, tak sempat-sempat nak snap gambar anak-anak kecik tu. Hehe.. InsyaAllah akan ada nanti.



Suka moment ni. Tak tau kenapa. ^_^



Sebenarnya saya nak SHARE satu video ni. Sangat comel dan bermanfaat. Tak percaya? Boleh try tengok video kat bawah ni ok ^_^.





1 menconteng:

rATU bIDADARI cHENTA said...

u belaja sebagai guru...wowwww best2

i nak bgitahu. kita tag link blog u tok 1 contest i join k..

http://ratubidadarichenta.blogspot.com/2012/04/contest-cantik-bertudung-by-farina.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...