Support Me Here ^_^

Saturday, May 12, 2012

A GIFT From My Little Sis ^_^




Ape motif ni? (LINK)

Hai semua ^_^. How are you? Buat apa hujung minggu ni? Haaaa?? TIDO?? Adeh...... -_-". Wake up, wake up, petey doh nim. Awal hari ni saya dapat satu hadiah dari adik perempuan bongsu saya. Haihh.... tak pernah kasi hadiah, tiba-tiba kasi pulak. Hehee.. So sweet betul budak kecik ni. Nak tau hadiah apa? Ni ha dia. Kalau tak nampak, sila klik kasi besar. ^_^




Haaaa.... nampak tak? nampak tak? Well, walaupun bukan hadiah dalam bentuk fizikal, i don't mind. Yang penting ikhlas kan? Hehe... ohhh... memang la bukan hadiah birthday. Hadiah sempena  Hari Guru 16 Mei nanti. Awal betul dia ni kasi hadiah. Hehe... Katanya Hari Guru nanti kelas dia kena buat persembahan lagu ni. Tajuknya "TERIMA KASIH GURUKU". Nyanyi kuat-kuat biar sampai KL ni ha dengarnyeeee.... ;p

-Syakirah-

Korang pernah dengar tak lagu ni? Sweet tau lagu ni macam gula-gula kapas. Sebab tu saya letak gambar gula-gula kapas tu kat atas. Hehe. Kalau cikgu-cikgu rasanya dah biasa dengar lagu ni. Yang lain pun mungkin pernah dengar. Tapi sesiapa yang tak pernah dengar, meh tengok video kat bawah ni. Hayati ok ^_^.

Tajuk : Terima Kasih Guruku



p/s : Terima kasih ye Syakirah Mohd Ishak ^_^



---------------------------------------------------------------

Jom singgah ONLINE SHOP saya ^_^

Zaralyla Shop


Klik gambar

2 menconteng:

ZWAN SABRI said...

So sweetlah adik Khalila tu.. :)

ezyra daniel said...

hehehh nie laa untung nye jadi cekgu
hehe sweet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...