Support Me Here ^_^

Friday, May 11, 2012

Zaralyla Shop Kini Berwajah Baru


Hai semua ^_^. Lama tak update apa-apa kat sini. Rindu zaman "hariku tak ceria tanpa blogging". Ewahhh!

Just a short update. Mungkin ada yang tau, dan mungkin ada yang tak tau yang saya ada blogshop sendiri. Nama apa?? Nama blogshop saya ZARALYLA SHOP. Meh la singgah ramai-ramai. Sekarang dah ada wajah baru. Dah make up baru. Make up lama dah cuci habis dengan make up remover. Hehe... Tapi, biasa je. Saya guna Dynamic View tu je pun. Nak buat sendiri tak reti.






Buat masa ni saya akan guna template ni tapi mungkin saya akan make over lagi kalau sy jumpa template yang lebih baik. Saya suka template dinamic view tu sebab dia sangat simple dan tak serabut. ;)

Jom singgah. Macam-macam ada. 


Tudung




Beg



Kamera



Kain Pasang




Aksesori



Dress




Banyak lagi pilihan yang lain di blogshop dan FB Page saya.

Jom Singgah ^_^


atau





0 menconteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...