Support Me Here ^_^

Monday, February 13, 2012

Law Kaana Bainana - Jatuh Cinta



Hai semua ^_^. Saya rasa ramai yang dah tau lagu ni. Kalau belum tau, boleh cuba dengar. Tak rugi dan tak akan menyesal. Sebelum ni ada jugak saya dengar sikit-sikit kat tv, kat majlis-majlis lagu ni. Tapi tak ambil pusing sangat sebab lagu ni berbahasa arab dan saya tak faham maknanya apa.

(LINK)

Tapi tadi saya cuba cari di Youtube, ada video klip lagu ni sekali dengan terjemahan dalam bahasa Melayu. Cubalah korang hayati. Sangat-sangat menyentuh perasaan. Lagu ni tentang Rasulullah dan kita sebagai umatnya. Serius, saya jatuh cinta dengan lagu ni. Apa yang buat saya jatuh cinta dengan lagu ni?


Alunan suara yang merdu

Irama yang mendayu dan mengasyikkan

Lirik yang indah

Makna yang mendalam dan menyentuh hati





p/s : Andainya Rasulullah s.a.w bersama kita...

8 menconteng:

Mr.Clive said...

couldn't put words together to describe it... :)
thanks

jahajahatable said...

my boss just show me the video 2 days ago and he keep telling people about it...

AYIE ABAS said...

abg ayie mula dengr lagu ni di tv al hijrah lama dulu..dlm satu rancangn tv berbahasa arab.

SYAHIDAH PAMIDI said...

mashaALLAH. Law Kaana Bainana.
btol2 menyentuh hati.

p/s: follow your blog =)

zizidiazora said...

yup2...hari2 dengar lagu ni kt office. indah sgt2 kata2nya.

Nurul ain said...

lagu ni best sgt kan..

Afiq Yassin said...

lagu ni mmg best ar

CiK FizA said...

yup.. best kan lagu nie. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...