Support Me Here ^_^

Sunday, September 11, 2011

Malaysian Boy - Altimet, Ila Damiaa, Point Blanc, Rabbit Mac, DJ Fuzz

Assalamu'alaikum ~ Salam Sejahtera



Selalu dengar dalam radio lagu ni. Baru semalam tengok video clip. Baru tau suara perempuan dalam lagu ni Ila Damiaa. Hahaa.... hape la kau nih Khalila. Nak liriknye? Ade kat bawah ni. Selalu saya taip sendiri. Tapi yang ni ada lirik bahasa Cina dan bahasa Tamil. Teman tak tau. Teman kopipanas je la dari sumber lain.

[Altimet]
Salam si anggun si gadis ayu
Dari kotaraya ke pedalaman kamu
Dari Likas ke Pekan Rabu
Di carta aku kau nombor satu
Aku berikrar aku berjanji
Teman-teman aku menjadi saksi
Jauh di mata dekat di hati
Jadi izinkan aku pergi berlari
Keliling dunia dua tiga kali
Ku tahu hanya satu perkara pasti
Selagi bumi di atas paksi
Bila tiba masa aku kembali…
[Ila Damiaa]
Bawaku ke mana saja kau suka
Timur selatan barat atau utara
Dampingi aku selalu
You’ll be my Malaysian boy…
Malaysian boy…
[Point Blanc]
问边度系屋企
梗系马来西亚呢块土地
全世界
呢度最掂 无问_
俾你大开眼界
靓女如云 唔使头痕
饮茶食饭 heh番一晚
生活唔使烦 系o甘
我地识搏杀仲识玩
去到边度 唔会改变态度
响我o既脑 你系最好
马来西亚系
我o既国土 亦系我o既宝….
[Rabbit Mac]
Vanakam everybody hi hello
Oru suthe pollam jom let’s go
Okay yen pearu Malaysian boy
Yethe senjalum kita sempoi
Tambi tangachi
Mumy dady akka tata patti vanthachii
Dari kampung ke kota machi
Sabah sampai Penang
Sigappu nellam velle manje
Nerathil vaanavil yen nattil theriye
Vadakku kilaku east and west
Nambe naadu malaysia
We the best…

p/s : Best jugak lagu ni. Memang 1 Malaysia
p/s : Oh Media cakap ada penampakan "benda" itu dalam clip video ni. Kalau belum tau, korang try la cari. Hehehe....

3 menconteng:

DanieL AdiE said...

lOVE THIS SONG SO MUCH!

k.h.a.l.i.l.a said...

@DanieL AdiE
lgu ni mmg best! huhu.... tp x dpt2 nk download dr smalam. -_-"

bunga said...

leh tahan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...