Support Me Here ^_^

Sunday, September 04, 2011

Generasi Atuk Kadir Beraya ^_^

Assalamu'alaikum ~ Salam Sejahtera

Apa program korang di Syawal ke-6 ni? Berapa buah rumah korang serbu dah? Hehee... Semalam saya dah post gambar-gambar raya dengan member2 Form 6 dulu. Entry kali ni saya nak share gambar-gambar family saya beraya. Rumah saya rumah pusaka. Pak Long pulak dah meninggal. Jadi, ayah saya yang paling tua. Adik-beradik ayah, bila cuti balik rumah pusaka ni la. Seronok bila sekali sekala berkumpul ramai-ramai. Bukan selalu jumpa kan? Heheh.. Memang tak lepaskan peluang ni la untuk ambil gambar, simpan jadi memori. Jom tengok gambar-gambar ni semua. Walaupun tak semua balik, yang ada ni pun dah cukup meriah ^_^.

Sehari sebelum raya. BBQ dulu. Memang sodap la!

Ni cameraman kami. Serba putih die hari tu. Ohh... die juge adik saya.

Keluarga Uteh. Padi kat Sungai Manik tengah hijau sekarang. Memang best snap gambar ^_^

Keluarga Angah Adol. Anak die si Faris Afif ade blog. Jom terjah blog si Faris Afif. ^_^

Orang jauh ni. Dari Johor. Dah rindu la kat Icha!

Acik Zati & Amir Aufa. Tak maw tengok kamera la Aufa ni. Huhuu



Saya nak jugak menyelit. Huhu.... Yang baju hijau tu mak saya. Rendang yang mak masak is the best ever!


3 yang gojes ^_^

Balik dari kampung, saya ternampak bulan cantik sangat. Terus ambil kamera snap snap snap!

Haaa.... yang ni ahli keluarga yang lain. 

Nak perkenalkan sorang-sorang jenuh pulak. Gambar ni memang snap ramai-ramai terus. Takde snap by family. Yang penting kenangan tu ade kan. Hehee

1 of them selain Faris Afif, ade sorang lagi sepupu saya blogger jugak. Saya tak maw bagi tau yang mana satu sebab dalam blog dia pun dia tak tunjuk diri dia. Jadi, saya bagi link die saje ok. Nama pena die Cik Nusrah ^_^. Mana la tau korang pernah baca blog dia sebelum ni. Penulisan die memang best. Saya sangat suka ^_^. Nak baca? Meh buka blog Cik Nusrah.

Mereka nak balik dah.

Raya tahun depan kite kumpul ramai-ramai lagi ok ^_^.

Yang tengah tu adik bongsu saya, Syakirah. Yang dua lagi tu, Maira comel (baju merah) dan Huda (baju putih)


p/s : Memang seronok bila dapat berkumpul dengan ahli keluarga ^_^

p/s : Cuma ad gambar dengan keluarga belah ayah je. Belah mak takde gambar -_-"

6 menconteng:

fae jamal said...

meriahnyaaa rayaa..best je tgk!

khalila ishak said...

@fae jamal
hehee... alhamdulillah. tp x semeriah taun lepas. best, padi tengah hijau.

Bunga said...

seronoknyer nampak.:)

Puteri said...

ada sawah la.. kat mana ni..???

khalila ishak said...

@bunga
mesti la seronok, bukan senang nk kumpul ramai2 kan. hehee

khalila ishak said...

@Puteri
ha'a. rumah sy kt kawasan sawah. kt sungai manik, perak. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...