Support Me Here ^_^

Sunday, September 11, 2011

My Blog Is Overweight ! Tuan Die?

Assalamu'alaikum ~ Salam Sejahtera


Blog saya ni berat rupanya. Agaknya banyak sangat makan rendang dengan kuih raya. Eh, tu saya -_-". Hah, tak reti-reti lagi nak pegi jogging? Tiba-tiba terfikir, blog saya ni berat ke tidak. Sesiapa yang ada bukak blog saya ni, berat tak? Lama tak nak loading? Sebab selalu saya buka ok je. Tak lambat pun. Saya banyak kali baca kat blog-blog lain, blog yang ringan adalah di bawah 100 KB. Tapi, blog saya ni bukan setakat lebih sikit. Ni dah lebih banyak dah ni ! 250.2 KB - 100 KB = 150.2 KB. 150.2 KB tu ha bezanye. Ish3...... Tak tau la nak buang part mane dalam blog ni. Rasenye macam-macam dah buang. Tapi turunnye sikit je. Jangan nanti sampai tinggal header je. Haha... Ke header blog ni yang berat ek? Sebab tuan blog ade dalam header tu? Nampak sangat la tuan blog ni berat sesangat. Ish3..... Agaknya kene bagi pemakanan yang seimbang kat blog ni baru blog ni slim.

Eh, dah lama tak timbang berat blog? Tak pernah lagi timbang? Tak kisah pun?
Kalau nak try timbang, klik link bawah ni ye.


p/s : Pondok kecik jom pegi jog ^_^

0 menconteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...