Support Me Here ^_^

Friday, March 18, 2011

F.A.C.E.B.L.O.G on The Block

FACEBLOG tu ape? Same macam Facebook ke? Atau Facebook dah ade blog sekarang??
Eh, tak.. tak.. Facebook adalah Facebook. Faceblog adalah Faceblog. Tapi fokus utamanya sama je. Nak mewujudkan satu komuniti di alam maya. Cuma bezanya, Facebook ni komuniti die meluas, adik, abang, kakak, mak, ayah, pakcik, makcik, atuk, nenek.
Eh, kalau camtu, Faceblog ni untuk siape pulak? Kalau dah adik, abang, kakak, mak, ayah, pakcik, makcik, atuk, nenek yang join Facebook? Alien???
Hey...! Bukan macam tu la.... huhuuu.... Of course la manusia jugak yang join Faceblog ni. Cuma, tujuan Faceblog ni, die nak wujudkan satu komuniti blogger khususnya di seluruh Malaysia dan di seluruh dunia amnya. Banyak tips yang boleh kite dapat bile join Faceblog khususnye kepada para blogger (kalau nk buat blog anda kelihatan gempak! ecehh....) juga para blogger ni dapat saling membantu antara satu sama lain sekiranya ade kesulitan (pinjaman wang tidaklah yeee... hehe.. bukan a.l.o.n.g).

Jadi, para blogger yang suam-suam kuku, yang sederhana dan yang tegar berblogger sekalian, anda tetap seorang blogger..... marilah kita sama-sama memeriahkan dunia blogging dan marilah kita join FACEBLOG beramai-ramai. Untuk maklumat selanjutnya, sila klik ikon yang berwarna "pink" dan comel di sidebar sebelah kanan kamu itu ye. Ikonnye same seperti di bawah ini ^^,


0 menconteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...