Support Me Here ^_^

Wednesday, March 30, 2011

Saya sedang MENANTI angka "100"

Pondok kecik ni masih setahun jagung. Ya, setahun jagung. Tapi kalau jagung, setahun dah kering kut, buat benih je. hehee..


(wahh.....!! sedapnye jagung bakar...!)

Follower saya dah 99 orang. Terima kasih semua sudi singgah di pondok kecik ni (^_^). Saya sedang menanti follower ke "100". Terasa nak bagi sesuatu kepada no "100" tu. 


Eh, eh! Bukan nak bagi 100 euro. Bukan, bukan.... Saya tak mampu lagi nak bagi 100 euro. hehee.. Tukar duit Malaysia beratus-ratus tu. huhuu

Ade la nanti saya kasi sesuatu sebagai tanda penghargaan. Tapi tak bermakna saya tak menghargai follower yang lain. Tanpa kamu semua, takkan ade la follower ke 100 kan? 

Alaa, same la macam, tanpa 1 sen, takkan cukup RM 1 juta. Kan, kan?
(^___^)
Untuk follower lain, tungguuuuuuuuuuuu.... ade sesuatu juga untuk kamu semua.

(Heh, kec0h je. Baru 100, bukan 1 000 000...! hahaa)

4 menconteng:

nusrah said...

bleh tak nak follow lg skali..then nak jd follower yg ke 100 ;p ;p

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa.... kalau la boleh, dialu2kan aje.

nusrah said...

eh?nape buat no follower tu invisible.tak nampak pun dah bpe org follow..

k.h.a.l.i.l.a said...

bukan invisible
die wane putih. huhuu.. kne betulkan kt setting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...