Support Me Here ^_^

Friday, March 18, 2011

"Tari Si Jemari" dah takde sekarang....

"Tari  Si Jemari"


Tari Si Jemari dah takde ye kawan-kawan....
Tari Si Jemari dah jadi sejarah beberapa detik yang lalu (ketika post ini dibuat)
Tapi bukan saya tutup blog saya ni.
Cuma saya tukar nama die je

Ape nama blog yang baru??

Ini la nama blog saya yang baru

......................................................................
.................................................................
...............................................................
..............................................................
.........................................................
...................................................
...............................................
............................................
.........................................
....................................
.................................
...............................
.............................
..........................................................................
.........................................................
...........................................
................................
................
.....
.


Khalila Is Khalila


heheee... buat arrow besar-besar macam gempak je. Ceh!
Kenapa saya tukar nama blog saya?
errr....
errrr......

Sebab... ade blog lain yang namanye "Tari Si Jemari" juga.
Saya tak tiru la!
Takde sape tiru sape.
Betul!
Ini adelah sesuatu yang tidak disengajakan dan tidak disangka sama sekali okeh...
Sebelum ade sebarang kekeliruan berlaku, saya buat keputusan untuk menukar nama blog ini
huhuuu
Maaf ye akak iaitu tuan kepada blog tersebut.
Hal tersebut adalah sesuatu yang tidak disangka sama sekali.
eh, adekah maknenye PEMIKIRAN kami sama dan serupa??? eceh..!
hehee..

Apa-apa pun, sekarang Khalila Is Khalila, not anyone else.

(^_^)

1 menconteng:

SuRaYa AdNaN said...

bagus2...originality is important,dear.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...