Support Me Here ^_^

Sunday, January 15, 2012

SEGMEN Sign Picture By Cik Kira


Hai semua ^_^. 
Terasa nak join segmen. 
Tadi jalan-jalan bukak blog cik adik Maliha
Terjumpa segmen ni.




(Klik banner untuk JOIN dan baca CARA serta SYARAT penyertaan ok ^_^)


Macam best je kan join-join segmen. Hehee... Segmen ok, bukan contest. Jadi ini adalah untuk suka-suka je. Tak ada hadiah. Tak susah pun. Kalau tak susah, maknanya senanglah ^_^. Cuma letak gambar yang ada signature nama "Cik Kira" dan ikut syarat-syarat yang Cik Kira tetapkan. Nanti dia akan kumpul gambar-gambar tu semua dalam album di fanpage beliau.

Nah, saya kasi awak gambar ni Cik Kira ^_^




Tag for two ^_^
Cik Ratu
Cek Bolat comel
Yang lain pun boleh join kalau berminat ;)


Senarai Peserta
Album di Fanpage Cik Kira



p/s : dah follow semua syarat ;)

15 menconteng:

Cik Sara said...

waaa..segmen yang agak menarik..=D

RinsyaRyc said...

wahhh.. gudluck khalila <3 hihihi

Fixx said...

mcm best jer segment ni.

Nurul ain said...

wahhh.. rajinnya ila join segmen... nampak menarik jugak ni, ok terjah blog penganjur :)

khalila ishak said...

@Cik Sara
hehe... mmg menarik dan mudah je sara ;)

khalila ishak said...

@RinsyaRyc
time kasih rin. hehe... saje join tgh bosan2 ni. tgk segmen ni mcm mnarik. tu yg join. ;)

khalila ishak said...

@Fixx
best2... jom la join skali afiq :)

khalila ishak said...

@Nurul ain
hehee... saje join sbb segmen ni mcm menarik. join la skali ain. ;)

CekbOlat-bOlat said...

wahhh.. kene TAG.. tenkiuu kakk syg.. heheh..

bolat brhutang =="

FiHa said...

olor olor, HEHE akak comel =D

rATU bIDADARI cHENTA said...

wah...nama kita ada disini....menarik segmen yekan..=]

khalila ishak said...

@CekbOlat-bOlat

hehee... same2 bolat comel ;D. join taw ^_^

khalila ishak said...

@FiHa

heheh.... die pun comel juge ^_^

khalila ishak said...

@rATU bIDADARI cHENTA
hehe... jom join skali ratu ;)

Woofer Storm said...

gud luck..

selamat malam^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...