Support Me Here ^_^

Thursday, July 28, 2011

Beribu Sesalan - Shila, Ning Baizura, Jaclyn Victor

Assalamu'alaikum ~ Salam Sejahtera


Siapa tak kenal tiga bintang seni suara ni kan. Ning Baizura dari kecik saya dah kenal dia, tapi lagi suka dia sekarang sebab makin ayu. Shila suara dia sangat unik, dari awal saya minat dia. Masa dia join OIAM lagi bertambah minat kat dia. Suka sangat suara dia. Dia sendiri pun comel. Huhuu... Jacklyn Victor kenal sejak die join Malaysian Idol. Suara die memang superb la. Memang saya tak mampu la nak nyanyi macam dia (padahal memang tak pandai nyanyi pun. hehee..). 

Lagu Beribu Sesalan ni lama jugak saya perasan kat Youtube. Tapi tak pernah terasa nak dengar. Beberapa hari lepas, kawan saya Suraya suruh saya dengar lagu ni. So, dengar je la kan. Then guess what.... terus fallin; luv wif this song! Sangat memberi kesan di hati fragile saya ni. Entah berapa kali la saya replay lagu ni. Nasib baik roomate saya, si Ain tu tak komplen. Hehee.... langkah keselamatan, terus pakai headphone.

Tak tau lah, dengar lagu ni hati jadi berbaur-baur. Perasaan bercampur baur. Tak tau nak translate perasaan tu macam mana. "Hiba" mungkin? Biarlah... tido nanti hilang la..... kan? Dah, jom layan lagu tu ok. Video dan lirik kat bawah ni. ^_^


Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak kutemu suaramu

Kekasih ku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi

Kekasih ku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri
Dimungkiri....

Sia-siaku 
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu

Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Sia-siaku 
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu

Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu


Beribu sesalanku


p/s : buat entry ni sampai lupa megi kat sebelah. huhuu

6 menconteng:

Transcender. said...

pun suke lagu ni jugak...huhu...maksud dia terbaikkkk =)

Ezay Hadry said...

lagu ni best gak layan

k.h.a.l.i.l.a said...

@Transcender.
maksud die sgt mendalam kan. sape makan peria, memang terasa pahitnye lah. huhuu

k.h.a.l.i.l.a said...

@Ezay Hadry
memang best. lagi2 di mlm yg syahdu ni. huhuu

Bidadari Syurga said...

lagu nie ke? best gak... heeeeeee... sura dorang bestkan gabung?

ps: akak dengan puteri org yg beza. org yg paling rapat dgn akak. anggaplah akak dah kekeringan idea. so kena cari org baru nak bagi ceria. penatlah entry solo...

k.h.a.l.i.l.a said...

@Bidadari Syurga
betul betul.. suke sgt lagi2 shila. hehee... lagu lain pun byk lagi yg best..

huhuu... yeke? tapi blog akak tetap best taw ^_____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...