Support Me Here ^_^

Sunday, July 17, 2011

Secret Recipe Free ^_^

Assalamu'alaikum & salam sejahtera semua. Entry ape yang melaparkan ni? Sampai rase macam nak berlari-lari ke kedai makan ni? Haaa.... Jumaat lepas saya, Cik Ain & Cik Zati pegi merayap kat Maju Jucntion-Masjid Jamek-Sogo. Bukan saje-saje, tapi ada urusan kat sana. Sebelum balik, singgah makan kat Sogo. Kat sini la tempat kejadian. Hehee... Kejadian apa? Cik Ain belanja kami kek Secret Recipe. ^_^


Kek saya (Chocolate Indulgence)


Kek Ain (Chocolate Strawberry)


Kek Zati (Pecan Butterscotch)




Kek Secret Recipe memang sedap. Bile dapat free laaaaagi sedap. Hehe


Nak tau kenapa muka cik adik dua orang ni macam ni? Geram semacam je. Bukan sebab nak "refill" kek tapi tak dapat. Bukan sebab sakit perut makan kek Secret Recipe. Tapi.......................... sebab terlepas stesen masa naik train. Hehee..... Tu la, leka sangat duduk dalam train dari Stesen Bandaraya, patutnya turun kat Stesen Masjid Jamek. Bila train dah sampai Stesen Plaza Rakyat baru perasan. Hehee... kami turun kat Stesen Hang Tuah, lepas tu patah balik. 

Nak tau lebih lagi tentang Secret Recipe?
Meh tekan link ni, Secret Recipe

p/s : Terima kasih Cik Ain belanja saya & Zati makan kek ^_^

14 menconteng:

bunga said...

amboi..mmg tergoda..nak..hehe..

Cik Ezy said...

sodapnyeeeeeeeeeeeee~

Bidadari Syurga said...

perghhhh yg mana paling sedap? weeeeeeeeeeeeeeee...? kijamnya oh kijam entry adik hari ahad yg indah ini. terpaksa akak kuar gi cari jejugak...

DanieL AdiE said...

sedapnye~!

k.h.a.l.i.l.a said...

@bunga
hahaa... memang menggoda-goda kan kek2 tu semua. ape lagi, dapatknnye sekarang di Secret Recipe bhampiraaaannnn..!!

k.h.a.l.i.l.a said...

@Cik Ezy
ohhh memang sodap la ezy. dapat free laaaaaaaagi la s0dap. haha

k.h.a.l.i.l.a said...

@Bidadari Syurga
ampun kak ampunnnnnn....! tiada terniat kiranya di hati ingin bertindak kejam terhadap akak di hari ahad ni. hahaa..... silekan kak silekan

k.h.a.l.i.l.a said...

@DanieL AdiE
memang sedap x boleh dibilang lah adie. hahaa... bile free lagi sedap. pegi la intai2 kek kat secret recipe b'dekatan. Hehe...

Cik Bunny said...

cik bunny promote blog anda =D
http://inspirebunny.blogspot.com/2011/07/contest-churp-churp-jom-check-kedudukan.html

ïêmå å¢klê§ said...

sedap2..
dapat free lagi sedap...
hihi

k.h.a.l.i.l.a said...

@Cik Bunny
hehee... mekasih ^_^

k.h.a.l.i.l.a said...

@ïêmå å¢klê§
hehee.... sedap kan? pasni kene cari lagi

fadlisabri said...

rindu sama chocolate indulgence!!!<3

k.h.a.l.i.l.a said...

@fadlisabri
rindu? hehe... ape lagi, secret recipe dah mnunggu tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...