Support Me Here ^_^

Wednesday, May 25, 2011

Jom Letak Reply Button Di Kotak Komen



Butang reply pada komen sedikit sebanyak penting jugak kan. Sekurang-kurangnya kalau kite reply komen orang tu dengan tekan pada butang reply, die boleh tau. Pada yang dah tau, takpe saya nak share je. Pada yang belum tau, meh kite cuba buat. Tapi bukan saya la yang ajar. Saya tak pernah buat tutorial, tak reti. Hehee... Kalau search kat google banyak sangat blog dan laman web yang buat tutorial letak butang reply ni. Kat bawah ni saya letak beberapa link yang korang boleh tengok cara-cara nak buat ok.










Saya dah linkkan terus ke entry tutorial tersebut.  Klik je ok. Kalau nak comel sikit, korang boleh edit sendiri button ikut kreativiti sendiri. Happy trying ^_^.

8 menconteng:

ezy.fia said...

comel kalo letak tu..
tp aritu dh try uat.,
xjdk,..
give up..
haha

khalila ishak said...

eheheee....
dun givup ezy
ade mase try lagi ^_^

DanieL AdiE said...

Hai khalila...

Adie singgah blog khalila....

khalila ishak said...

@DanieL AdiE
Hai Adie. Time kasih sudi singgah pondok kecik ni. Doakan last paper saye es0k ok ^_^.

Bidadari Syurga said...

a`ah comel2... senangkan...?

khalila ishak said...

@Cik Bidadari
betul2. senang dan menyenangkan kan kak bidadari. tp kalau kat pop-up comment, die x kua. huhu

Unknown said...

@Cik Ezy nak test

Unknown said...

@Cik Ezynak test

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...