Support Me Here ^_^

Sunday, May 08, 2011

Homemade Video : : Letto - Ruang Rindu With Lyric


video
credit : Lagu Ruang Rindu oleh Letto

Sila jangan salah pengertian. Bukan nak syok sendiri upload video penuh muke sendiri. Ohh... jauh sekali dari lubuk hati. Ini semata-mata niat untuk tugasan salah satu kursus sem ni. Saya cuma nak dapat url video ni dalam ruang legar internet tanpa sempadan ni ha. Tapi saya taknak upload kt Youtube. Kenapa? Entahlah.... rasa macam taknak. huhuu... Ini hanya percubaan. Kalau tak menjadi jugak usaha ni, mungkin akan cuba cara lain.


p/s : Mungkin ade yang tak faham apa yang saya cuba sampaikan dalam entry ni. hehe... Takpe, takpe.... Korang x perlu la sakit-sakit kepala fikir ok. Kalau nak tengok video buatan sendiri saya tu, silakan laaa...
 Ohh... satu lagi, video ni separuh lagu je taw. huhu

Terima kasih sudi view dan baca
Daaaa...
As Salam

4 menconteng:

ejulz said...

lama x dgr lagu ni..

k.h.a.l.i.l.a said...

@ejulz
hehee.. yeke? sile la dengar. tp, sori la lagunye separuh je. huhuu...

nur dhiya' aida said...

lalang lalang !!

k.h.a.l.i.l.a said...

@nur dhiya' aida
lalang apekah itu?? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...