Support Me Here ^_^

Sunday, November 20, 2011

Mentari Senja, Aku Pulang




Hye semua ^_^. Korang suka tak tengok matahari senja? Matahari yang hampir terbenam. Matahari yang dah nak masuk tidur. Moment tu sangat priceless. Ada korang dapat tengok view matahari terbenam waktu tengah hari? Tak ada kan? Waktu-waktu macam ni biasanya mak-mak kite dah sibuk panggil adik-adik main kat luar. Suruh masuk dalam rumah. Suruh mandi, siap-siap untuk solat. Waktu maghrib ni waktu syaitan berkeliaran. Tak elok duduk luar rumah.


Masa ni baru lagi sampai rumah. Ayah ambil kat stesyen bas. Cepat-cepat capai kamera nak rakam saat-saat macam ni. Tapi kamera saya kecik molek je la. Tak ada rezeki lagi nak meminang dslr. Ahah! Tak apa lah. Tunggu kerja nanti kan. Sape tolong ambil gambar kat atas ni? Haaaa..............

"Kirah. Cepat, cepat. Jom tolong kakak......!"
(kami pun bergegas lumba jalan kaki ke atas jalan depan rumah)


Waktu ni. enjin kereta ayah pun tak sejuk lagi.  Apatah lagi sejuk, suam pun belum. ^_^


p/s : Suka apa yang ada di langit dan di bumi.

1 menconteng:

CTK said...

cntik tgk langit mse senja cmtu....sme r kita, mesti nk amik gmbar..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...