Support Me Here ^_^

Saturday, November 26, 2011

CANDID TIME CONTEST




Hai semua ^_^. Contest lagi..... yaaaa...... saya ada banyak masa nak join contest lagi. Contest apa? Sudah terang lagi berspotlight (melainkan skrin korang sleeping), contest ini adalah contest tentang "candid". Who love candid? I do. Of course suka candid gambar orang lain. Macam mana nak candid gambar sendiri? Tak jadi, tak jadi... yang jadi gambar syok sendiri ade la. Hehe... Thanx to Muna Rahimah for organizing this  interesting contest.

Sebenarnya saya ditag dalam contest ni oleh Daniel Adie. Gambar Adie memang candid betullah. Tak caye, tengok la kat ENTRY die ni. Adie ni macam taw saya tengah banyak masa sekarang, jari tengah rajin menaip, mata tengah gagah menatap skrin laptop. 

Tapi, jenuh jugak la godek-godek folder gambar nak cari gambar candid. TAK ADA!!  Haihh... semua gambar pandang kamera dengan yakinnya. Mata dengan lensa kamera ade magnet ke hape tah. Gambar candid orang lain ade la. Tapi terima kasih kat pakcik dan makcik saya, Fhatiah Sariaat & Iqbal Osman yang ade candid satu gambar masa majlis resepsi Kak Dalila & Abang Hanif bersama pasangan masing-masing. Saya ada cerita dalam entry INI.

Jadi, saya pertaruhkan je la gambar ni :


Muna Rahimah, terima je lah gambar ni ye. Tak tau lah ade ke tak ciri-ciri candidnye. Huhu... tak tau nak letak gambar ape dah. Saya tengah makan masa ni. Orang lain semua dah siap makan. Tiba-tiba pakcik saya panggil, dan itulah hasilnya.

"Haihh... banyaknye membebel jari kau ni."

Ok fine, ok fine...
I have to tag two bloggers
Nak tengok gambar candid diorang juge ^_^


Harap Ain dengan Farra join sekali. Eh, saya tag mereka berdua tak bermakna korang tak boleh join sekali. Jom join ramai-ramai. Hadiah-hadiahnya sangat menarik dan lumayan ^_^. Macam mana nak join? Mudah je. Boleh baca cara-cara dan syarat-syaratnya di entry Muna Rahimah. Klik je banner purple kat atas tu ok ^_^.

Closing Date :
13 / 12 / 2011


p/s : Kalau nak tengok gambar yang jujur, tengoklah gambar candid. Eh, yeke? Huhu...

6 menconteng:

Bidadari Syurga said...

candid adik... mata terbeliak... weeeeeeeeeeeeeee... bajet terkejut lettew...? aummmmmmm...

khalila ishak said...

@Bidadari Syurga
hahaa... mana tak terbeliaknye. org tengah fokus makan, lapa2 tu. ade org panggil candid gmbar plak. huhu

Rtp Farra Arisha said...

i've been tagging too? thanks anyway..:) best of luck to you there..

NN said...

thanks invite ain... insya allah ain join :)

khalila ishak said...

@Rtp Farra Arisha
most welc0me Farra. Trime kasih juga ^_^. kalau free, join la taw ;)

khalila ishak said...

@Nurul ain
sama2 ain ^_^. kalau free join taw ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...