Support Me Here ^_^

Thursday, December 01, 2011

Cabaran 10 Hari 10 Gambar - Jom Mula!




Hai semua ^_^. Cabaran-cabaran macam ni dah biasa kan dalam blog. Saya la baru ni nak terkedek-kedek join sekali. Sebelum ni selalu je jumpa blogger yang buat entry pasal cabaran tu, cabaran ni. Macam-macam jenis ada. Selalu jumpa yang 30 hari punya. Tapi macam lama sangat pulak. Huhuu... Yang saya join ni, 10 hari je. Lagi best, semua pasal gambar je. 

Apa yang ada dalam 10 hari tu? 
Jom tengok bawah.

Day 10 : A photo that makes you laugh.

Haaa..... semua pasal gambar je kan. Next entry saya akan post untuk Day 1. Saya jumpa challenges ni dari blog Sara. Beliau dapat gred A taw untuk blog beliau dari segmen blog review oleh Ujang ^_^. Sara pulak dapat challenges ni dari blog cik adik comel Dayg ^_^. 


p/s : Saya akan mula malam ni ^_^



IKLAN

Ada peluang nak menang BlackBerry dengan U Mobile !
Lenguh bila duduk depan laptop? Jom try Tiger Balm.


7 menconteng:

Woofer Storm said...

rajin ye awak join ni..gud luck ya^^

slmt malam^^

khalila ishak said...

@Woofer Storm
tengah cuti cmni rajin la ^_^. TQ....
selamat malam ;)

shafinaz sani said...

awak awak, kyte nak buat jugak ni. hee XD

khalila ishak said...

@shafinaz sani
nak buat jugak? jom jom ^_^

syahirahrostam said...

nak join jugak boleh? :)

khalila ishak said...

@cik^syera
boleh, boleh xde hal. jom la join skali. hehe ^_^

Anonymous said...

sy join jugak challenge ni . hehh .. mengisi masa lapang XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...