Support Me Here ^_^

Saturday, December 10, 2011

Blogger's HI-TEA : Perak - KL - Melaka ^_^



Gambar hiasan ^_^

Hai semua ^_^. Ini adalah auto publish entry. Masa entry ni publish, saya mungkin masih dalam bas menuju ke Kuala Lumpur. Mungkin jugak saya dah sampai Kuala Lumpur ataupun saya dalam perjalanan ke Melaka. Saya ada mention sebelum ni yang saya ada event yang sangat-sangat saya tunggu. Dan hari ni lah harinya! ^_^. 

Event apa tu? Ingat tak dulu saya pernah join Contest Daniel Adie : SISPA oleh Daniel Adie? Alhamdulillah saya tersenarai dalam Top 10 finalis. Tanpa saya sangka, disamping dua hadiah yang Daniel Adie janjikan, ada tambahan hadiah. Dia telah bermurah hati nak belanja semua finalis Hi-Tea hari ni (Sabtu, 10 Disember 2011) di Mahkota Hotel, Melaka. Terharu sangat ^_^. Terima kasih Adie.

credit : Blog Daniel Adie
Nak baca entry keputusan pemenang Contest SISPA tu klik SINI ok. ^_^
Nak baca entry undangan ke Hi-Tea di Mahkota Hotel, Melaka klik SINI ye. ^_^

Alhamdulillah mak ayah saya bagi saya lepas sampai sana. Saya ke hi-tea tu berdua dengan sepupu saya Afif Ris yang banyak sangat tolong saya dalam contest tu. Jadi, saya ajak dia sebagai tanda penghargaan. Ohh... untuk pengetahuan korang, rezeki saya dapat tempat ketiga dalam contest tu ^_^. Mula-mula risau jugak, entah boleh entah tidak saya pergi Melaka. Sebab saya tengah bercuti sekarang. Bila cuti, saya balik Perak. Perak ke Melaka tak lah jauh sangat dan tak lah dekat sangat. Kebetulan family sepupu saya nak datang Melaka minggu ni, jadi ada lah rezeki saya ^_^.

Dengar cerita mula-mula 5 orang dari finalis tak dapat join. Last tadi saya dapat tau, cuma 3 orang yang dapat join. Campur yang lain-lain selain finalis ada 10 orang. Tak apalah. Tak ada rezeki nak jumpa lagi 7 finalis. Mungkin lain kali kan. 

Harap-harap tak ada apa-apa masalah sepanjang perjalanan saya ke Melaka nanti. Esok (Ahad) baru saya balik. Balik nanti saya update cerita saya pergi hi-tea dengan para blogger kat Mahkota Hotel, Melaka tu ye ^_^.


p/s : Sesiapa yang terbaca entry ni, doakan event tu berjalan lancar. Doakan jugak perjalanan pergi balik saya selamat ye. Terima kasih ^_^.

p/s : Nak menang free salah satu daripada lebih 80++ hadiah dalam GA Nisa Kay? Klik SINI. ^_^

p/s : Oh ya.... cousin saya si Faris Afif ada join satu contest dan dia pertaruhkan gambar budak kecik comel ni. Kalau tak keberatan tolonglah LIKE gambar dia ye. Bukan paksaan. Hehe... Tapi kalau korang tolong, saya sangat-sangat berterima kasih ^_^. Saya preview sikit gambar budak kecik comel tu kat sini.


Tolong LIKE kalau sudi ye.
^_^

10 menconteng:

Umar Kadir said...

Selamat pergi, selamat pulang, khalila! Enjoy your day!

Joe_Hans said...

nice 2 meet u Khalila.. :)

Lea Isnawi said...

wahhh..bestnya

enjoy your day dear

khalila ishak said...

@Umar Arlee
time kasih ^_^. selamat balik dah. best!

khalila ishak said...

@Joe_Hans
nice to meet u too johan ^_^

khalila ishak said...

@Lea Isnawi
time kasih. hehee... memang best ^_^

Ninie said...

Wah!! Bestnya...lama x gi melaka. Dulu blaja kt melaka. Jgn lupa update psl hightea tu ye!

Member ke-695. Sudi2 jenguk Ninie juga di http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/

khalila ishak said...

@Ninie
hehee... dah update dah. best sangat! trime kasih follow sini ye ninie ^_^

DanieL AdiE said...

Wah..sgt2 terharu..

thanx Khalila..

khalila ishak said...

@DanieL AdiE
most welc0me adie ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...