Support Me Here ^_^

Friday, December 09, 2011

Blogger UJANG, Terima Kasih To You ^_^



Hai semua ^_^. Dulu saya pernah buat entry pasal blog review kat entry Ujang. Meh Spotcheck Pondok Kecik Ni ^_^ (BLOG REVIEW). Dia kan antara blogger yang lebih berpengalaman. Jadi mestilah banyak pengalaman dan nasihat-nasihat berguna yang dia boleh bagi kat blogger-blogger lain kan. 

Blog sememangnya hak milik peribadi seseorang blogger tu. Dia berhak nak tentukan macam mana dia nak persembahkan blog dia kepada pembaca dan jiran-jiran blogger. Nak buat private ke, nak buat public ke. Blog jenis personal ke, blog gosip ke, blogshop ke, blog informasi ke, dan macam-macam lagi. Tapi kita perlu tahu bukan semua pembaca selesa dengan keadaan blog kita tu. Jadi, blog yang lebih mesra pembaca adalah lebih digalakkan.

Saya taip semua kat atas tu atas pengalaman sendiri dan jugak nasihat-nasihat dari blogger lain yang saya pernah dapat. Blog saya pun banyak lagi kurangnya. Kurang kat sana, kurang kat sini. Over kat sana, over kat sini. Kita rasa ok, tapi orang lain tak ok. Tapi tak apalah. Tu hak masing-masing. Asalkan tak menyebabkan orang lain main tarik-tarik rambut, check in dalam lokap, dah la ek. Hehee...

Lama jugaklah menunggu sebab ramai yang beratur nak direview oleh Ujang ni. Last sekali, blog saya direview dalam part ke 9. dah agak dah mesti blog saya masuk kat part hujung-hujung sebab banyak yang submit entry sebelum saya. Menariknya, Ujang siap kasi gred lagi kat blog yang dia review. Lepas tu komen-komen yang dia bagi semuanya sangat membina dan tak ada langsung nak 'down'kan blogger-blogger yang dia review.

Nak baca komen Ujang tentang Pondok Kecik kesayangan saya ni? Jom klik gambar kat bawah manja-manja ^_^.

Klik gambar atau klik SINI

Alhamdulillah... tak sangka Ujang bagi Gred A kat blog ni. Tapi Ujang tak berapa suka background jalur-jalur ek? Hehee... insyaAllah nanti bila dah bosan akan ditukar. Ke korang pun tak selesa dengan background jalur-jalur ni? Pening eh? Huhuu... Let me know ^_^. Ada lagi teguran lain tu saya akan perbaiki. Terima kasih untuk semua nasihat tu. See... kalau tak ada orang review, kita tak akan sedar kekurangan dan kelemahan kat blog kita ni. Kita takkan tau apa yang tak disenangi dalam blog yang kita sayang-sayang sangat ni. Mana teguran yang baik tu ambil dan perbaiki. 


p/s : Ohh... atas nasihat, saya akan tukar nama saya dari k.h.a.l.i.l.a kepada khalila. Senang kan? Heheh.... Ye la, dulu zaman-zaman Myspace suka buat nama pelik-pelik. Effect dia kut. ^_^

p/s : Nak menang free salah satu daripada lebih 80++ hadiah dalam GA Nisa Kay? Klik SINI. ^_^

p/s : Oh ya.... cousin saya si Faris Afif ada join satu contest dan dia pertaruhkan gambar budak kecik comel ni. Kalau tak keberatan tolonglah LIKE gambar dia ye. Bukan paksaan. Hehe... Tapi kalau korang tolong, saya sangat-sangat berterima kasih ^_^. Saya preview sikit gambar budak kecik comel tu kat sini.


Tolong LIKE kalau sudi ye.
^_^


14 menconteng:

Unknown said...

tahniah kerana di review oleh seorang blogger otai :D

NN said...

ain tengok background ok2 je khalila... *** waaa dpt gred A... tahniah2

Khairi Fakhri said...

fuyoooooooo retiss rebiew blog angpa naaa, untunglaaa haha

nice blog btw ;)

Anonymous said...

wah seronok arr dye ada review dr blogger hot2 gitu..hehe taniah dpt gread A..lau ratu ye gred apa tah..huhuhu

khalila ishak said...

@Saiazuan
terima kasih zuan ^_^.

khalila ishak said...

@Nurul ain
mb sebab kite perempuan kut ain. heheh... time kasih ;)

Unknown said...

untung lar..hihi ^_^

khalila ishak said...

@k e y r i
time kasih keyri. hehee.... join blog review ujang hari tu

khalila ishak said...

@rATU bIDADARI cHENTA
huhuu... terima kasih ratu ^_^. bagus join review mcm ni. boleh perbaiki kalau blog kita ad kelemahan ;)

khalila ishak said...

@Mira Adzlia
hehee... alhamdulillah ;)

erin moshimoshi said...

cntik headerr

khalila ishak said...

@erin moshimoshi
time kasih erin ^_^

Anonymous said...

baru baca entry nie. thnx sebab promote. tahniah dpt grad A.

Anonymous said...

turn saya belom lagi-.-"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...